2017. október 24. kedd
Salamon napja

Az Y-generáció 50 %-ánál bejátszik a szexting

Az 1980 és 1995 között született generáció közel felénél az ismerkedés és udvarlás elengedhetetlen része az erotikus üzengetés, vagyis a szexting. Ez még hagyján, de 33 % megmutat másoknak intim képeket az illető tudomása és jóváhagyása nélkül. 

A szexting, ami szex és a texting szó ötvözete az életünk kikerülhetetlen része lett. Illetve egy bizonyos kor alatt mindenképpen az. A szexting a modernkori szerelmes levél. A Snapchatet kifejezetten arra találták ki, hogy a szextingben haladónak számító kamaszok vidáman küldözgethessék az ágyékukról vagy más testtájékaikról készült fotókat, néhány pillanaton belül úgyis törlődik.


Valószínűleg ez is szerepet játszik abban, hogy az Y-generációban oly sokan mutogatnak intimképeket harmadik vagy negyedik személynek. Az Ansell kondomgyártó 3000 ipszilonost kérdezett meg új felmérésében: ők hogyan viszonyulnak a szextinghez és mit kezdenek az intim képekkel, amiket kaptak?

 

Szexting
-A válaszadók 48 %-a hetente legalább egyszer küld sikamlós üzenetet (vagyis szextingbe bocsátkoznak).
-A fiúk 42 %-a hetente legalább egyszer küld meztelen fotót magáról, 50 % pedig hetente legalább egyszer kap valakitől meztelen képet.
-A megkérdezettek 30 %-a már megmutatott/megosztott valakivel meztelen fotót egy harmadik személyről, az illető beleegyezése és tudta nélkül.

 

Szex
-A fiúk 48 %-a, a nőknek 44 %-a legalább kétszer elélvez egy szexuális légyott során.
-Az óvszert használók sokkal biztonságosabban érzik magukat beburkolva, következésképp többet szexelnek, hosszabban van erekciójuk és elégedettebbnek érzik magukat, mint azok, akik gumi nélkül szeretkeznek. (Ezzel persze hazabeszél az Ansell, mint kondomgyár.)
-A 30-34 év közötti válaszadók 44%-a használ szexuális játékszereket, a 25-29 évesek közül 34 %, a 18-24 évesek körében 22 % az arányuk.

 

Forrás: Queerty