2018. szeptember 19. szerda
Vilhelmina és Dorián napja

Kim Kardashian diétája: csütörtöktől vasárnapig

Kim Kardashian nemrég 27,2 kilót adott le meglehetősen változatos, ízekben gazdag diétával. Fitt alakját elsősorban az Atkins-diétának köszönheti. Dietetikusa, Colette Heimowitz elárulta a sajtónak a részleteket. Itt jönnek a részletek a hét második felére!

Az Atkins-diéta személyre szabható, több változata létezik. Egyéni ízléstől függ, hogy a mediterrán étkekre, a paleo-étrendre, esetleg a vegetáriánus alapelvekre hegyezik-e ki a diétát. A lényeg, hogy a szénhidrátok mennyisége ne harapózzon el az étrendben. A három alapszabály: megfelelő fehérjéket, magas rosttartalmú szénhidrátokat és egészséges zsírokat fogyasszunk. Fontos megjegyezni, hogy az étrend lehetőleg gluténmentes legyen. Kardashian is csak egy nap evett kenyeret az egész héten.

Az alábbi menüben szereplő "pohár" amerikai mennyiségjelző, 236 millilitert jelent.

 

7316.jpg

Csütörtök

Reggeli: 2 tükörtojás, 56 gramm pulykakolbász, egy vékony szelet teljes kiőrlésű kenyér.

Snack: fél pohár görög joghurt, egynegyed pohár manduladrazsé, egynegyed pohár áfonya.

Ebéd: 113,2-169,8 gramm marhasúsos hamburger, egy levél saláta, 1 kis paradicsom, fél avokádó.

Snack: 10 fekete olivabogyó, 28,3 gramm cheddar sajt. 

Vacsora: 113,2-169,8 gramm sertésszelet, 1 pohár zöldbab, 1 pohár spenót, 1 evőkanál vöröshagyma, 1 evőkanál Green Goddess dresszing.

Kalória: 1720

Szénhidrát: 44,6 gr. 

 

Péntek

Reggeli: csirkechorizo (spanyol kolbászfajta), hirtelensült karfiol sajttal és salsa-szósszal.

Snack: fél kis alma, 56,6 gr. cheddar sajt.

Ebéd: pulykaburger aioli-szósszal, paradicsommal, ecetes hagymával. 

Snack 2: Atkins Harvest Trail étcsoki-rúd tengeri sós karamellel.

Vacsora: lassan sült citrom-rozmaringos csirke aszparágusszal, egyharmad pohár rizzsel.

Kalória: 1561

Szénhidrát: 39,8 gr. 

 

Szombat 

Reggeli: 2 db kaszinótojás, 56,6 gr. sonka

Snack: 3 evőkanál mogyoróvaj, 2 zellerszár

Ebéd: 85 gr. tonhalkonzerv, 1 evőkanál majonéz, 1 zellerszár (hm, megint?!),  3 római salátalevél. 

Snack: 3 evőkanál humusz, fél pohár piros paprika szeletek, negyed pohár szeletelt répa. 

Vacsora: 113,2-169,8 gr. szték, negyed pohár hirtelen sült hagyma, fél főtt krumpli, 2 evőkanál tejföl, 1 pohár brokkoli, 1 evőkanál vaj. 

Napi kalória: 1547

Szénhidrát: 42,1 gr. 

Vasárnap

Reggeli: ropogós trópusi bogyó (tropical berries), ami egy élénk vörös színű gyümölcs, mandulaparfé. (Hát ez eléggé snacknek vagy desszertnek hangzik, de állítólag használ.)

Snack: 2 egész búzakeksz 56,6 gr. pepper jack sajttal (ami egy borsos, enyhén csípős ízesítésű sajt).

Ebéd: 170 gr. csirkemell, 2 pohárnyi római saláta (a belseje), fél pohárnyi kalifornia paprika szeletek, egyharmad pohár edamame, 2 evőkanál krémes olasz dresszing.

Snack 2: 28,3 gr. cheddar sajt, 2 zellerszár.

Vacsora: 170 gr. lazac, 1 és egyharmad pohárnyi párolt karfiol, 1 evőkanál vaj, 2 pohár vegyes saláta, 2 evőkanál dresszing. 

Napi kalória: 1641

Szénhidrát: 36,1 gr. 

 

A menüt főállásban dolgozó séf készítette, kezdő háziasszonyoknak nem javallott! Okulni azért talán mégis lehet belőle. 

 

Forrás: Business Insider, Entertainment Weekly 

Ritmus a Facebookon

Legolvasottabb a rovatban