2024. április 30. kedd
Katalin, Kitti és Kata napja

Kényelemre és közösségi élményekre vágynak a vásárlók

Az európai vásárlók túlnyomó többsége (88%) széles kínálatot és vásárlási élményt szeretne kapni, amikor eldönti, hova megy vásárolni. A tisztaság, árak és kényelem minden vásárló számára a legfontosabb szempontok maradtak, de a 18 – 24 éveseknek a közösségi élmény is meghatározó tényező, derül ki a CBRE globális ingatlan-tanácsadó legfrissebb kutatásából. A Multi-Pay® kártyával rendelkezőknek azonban azt is érdemes mérlegelniük, hol tudnak a cafeteria kártya alszámláiról költeni.

 

1409.jpgAz európai vásárlók túlnyomó többsége (88%) széles kínálatot és vásárlási élményt szeretne kapni, amikor eldönti, hova megy vásárolni. A tisztaság, árak és kényelem minden vásárló számára a legfontosabb szempontok maradtak, de a 18 – 24 éveseknek a közösségi élmény is meghatározó tényező, derül ki a CBRE globális ingatlan-tanácsadó legfrissebb kutatásából. A Multi-Pay® kártyával rendelkezőknek azonban azt is érdemes mérlegelniük, hol tudnak a cafeteria kártya alszámláiról költeni.

 

A közösségi médiumok jelentős befolyással bírnak a vásárlókra. Főleg a nők (36%), a 18 – 24 évesek (40%) és a magas jövedelműek (35%) tartanak lépést a közösségi oldalakon a különleges ajánlatokkal és eseményekkel a CBRE 21 országban 21 ezer vásárló megkérdezésével végzett felmérése szerint. Míg a férfiak, az idősebb korosztályok képviselői és az alacsonyabb jövedelműek csak kisebb arányban – alig egyharmaduk – használja a közösségi médiát vásárlással kapcsolatban.

 

Magyarországon azonban, szemben a többi országgal, a férfiak használják többet a közösségi médiát információszerzésre. A Multi-Pay® novemberben feltett kérdésére érkezett válaszokból pedig az derült ki, hogy a kártyát használók túlnyomó része is előnyben részesíti az internetet vásárlásai során.

 

1407.jpgMulti-Pay® kártya számos alszámlájáról köthetünk a nagyobb élelmiszerláncok üzleteiben, hipermarketekben, barkácsáruházakban, gyógyszertárakban és rendkívül dinamikusan bővül az online-elfogadóhelyek száma is. Abban, hogy hová megyünk vásárolni, szerepe van annak is, hogy hol tudjuk a leginkább hatékonyan elkölteni a rendelkezésre álló keretünket.

 

 

Az új generáció szokásai

Európában jelentős különbség van a fiatalok szokásai között: míg Romániában 60, Törökországban pedig 62 százalék tájékozódik a közösségi oldalakon, a dán és brit nők és férfiak harmada sem teszi ugyanezt. A fiatalok a bevásárlóközpontok applikációját átlagosan havonta kétszer használják, ami azt jelzi, hogy a plázáknak érdemes alkalmazásokba beruházni, hogy kiszolgálják az egyéni igényeket és személyesebbé tegyék a vásárlás élményét. A CBRE kutatásában a vásárlók a jó éttermeket szintén vonzó tényezőnek említették a vásárlás helyszínének kiválasztásakor.