2017. november 22. szerda
Cecília napja

Gazdára talált az Év 5 csillagos orvosa és rendelője díj

A privát egészségügyben különösen fontos, mennyire sikerül a rendelést professzionálisan és komfortosan kialakítani, milyen orvosokat sikerül igazolni, és végső soron hogyan vélekednek a rendelőről és orvosról a páciensek.

A privát egészségügyre nyitott páciensek fő motivációja az emberséges bánásmód és az orvossal töltött minőségi idő iránti igény, bár a gyorsaság, rugalmas időpont-foglalás és a részletes információ sem elhanyagolható. Ha figyelembe vesszük, hogy a páciensek 3/4-e az empátiát keresi és várja el orvosától, rögtön megértjük, miért értékelődtek fel ennyire a szubjektív vélemények.

 

10229.jpgMa már elkerülhetetlen, hogy a páciensvélemények online formában is megjelenjenek. A betegek ezt igénylik is, hisz megkönnyíti az orvosválasztást: a bejelentkezés előtt a páciensek több, mint 3/4-e utánaolvas az orvosnak.  Az orvos megítélésében – privát egészségügyi környezetben – szerepet játszik a környezet és személyes megjelenése ugyanannyira, mint szakértelme, viselkedése és megbízhatósága, derült ki nemzetközi kutatásokból.

 

A FolaljOrvost.hu által hirdetett verseny során az ellátás minőségét, a hozzáállást és a megfelelő tájékoztatást osztályozták a szakorvosi szolgáltatást igénybe vevő páciensek. A rendelő megítélése ennél komplexebb, nem csak a szakorvosi kínálat számít, előtérbe kerül a hangulat, a tisztaság és megközelíthetőség, de a döntő faktor általában a személyzet megítélése. Ennek alapján az idén alapított hagyományteremtő díjat, az Év 5 csillagos orvosa kategóriában Dr. Hunka Rezső budapesti nőgyógyász, míg az Év 5 csillagos rendelője díjat az Antemed Poliklinika nyerte el.  A két díjazott kategóriájában a legtöbb alkalommal, a legmagasabb osztályzatot érdemelte ki a páciensvélemények összegzése alapján.

Különösen büszkék vagyunk arra, hogy a díj objektív, és a praxist leginkább megítélni tudó páciensektől származik. Online foglalási rendszerünkben évi 70 ezer páciensnek segítünk orvosát megtalálni, és évente több, mint tízezer páciensvélemény születik. Rendkívül fontos szempontnak tartjuk, hogy a páciensek részletesen kifejthessék véleményüket a rendelőről, orvosról. Az átlagtól eltérő véleményeknek, kritikáknak minden esetben utánajárunk, mindkét felet meghallgatjuk, így garantálva, hogy a szubjektív vélemények hitelesek maradjanak – mondta el a díjat alapító FoglaljOrvost.hu vezetője, Straub Fanni.