2017. augusztus 22. kedd
Menyhért és Mirjam napja

Érvek és tények a hűségprogram mellett

Sokáig bőven elég volt, ha elértük, hogy a vevőink elégedettek termékünkkel, szolgáltatásunkkal. Manapság viszont, ez már csak ideig-óráig jelenthet megnyugvást. A biztos siker érdekében a szeretetükre is szükségünk van. Hogy ezt elnyerjük vezessünk be hűségprogramot!

„Egy uncia hűség felér egy font ügyességgel” – állította már a 19. század végén Elbert Hubbard, amerikai író, üzletember. És, hogy mennyire igaza volt, bizonyítják a mai üzleti modellek is. A 3. Országos Ügyfélélmény Kutatás szerint a magyar fogyasztók 26%-a hajlandó akár 10%-kal is többet fizetni a termékekért vagy szolgáltatásokért, ha egyúttal kimagasló ügyfélélményt kapnak. Ezt sok cég is felismerte: a vállalatok 75%-a egyrészt a 3 legfontosabb stratégiai prioritás egyikeként kezeli az ügyfelek tökéletes kiszolgálását, másrészt ágazatuk vezetői kívánnak lenni ebben. Nem csoda, hiszen 69% szerint elveszítenék ügyfeleiket, ha nem nyújtanának kimagasló szolgáltatást.

Sokáig bőven elég volt, ha elértük, hogy a vevőink elégedettek termékünkkel, szolgáltatásainkkal. Manapság viszont, ez már csak ideig-óráig jelenthet megnyugvást, hiszen a fogyasztó racionális kötődése könnyen felbontható: elég egy jobb ajánlat a versenytárstól. Nem ilyen egyszerű azonban elszakítani az érzelmi kötődést, vagyis a pszichológiai elköteleződést. Az emocionális kapocs kialakításában a vállalatról kialakult képnek (cégmárkának) és az általa biztosított fogyasztói élménynek is szerepe van. Több száz milliárd forint a tét! A vállalatvezetők szerint a bevételük 21,2%-át veszíthetik el azok a cégek, amelyek nem nyújtanak magas szintű, márka-konzisztens ügyfélélményt - derül ki a tavalyi ügyfélélmény kutatásból. A Multi-Pay® törzsvásárlói programja, a Hűséges vagyok, egy komoly lépés az érzelmi kötődés kialakítása irányába.

A prepaid (feltölthető) multipayes ajándék- vagy hűségkártya bevezetésén érdemes elgondolkodni akkor is, ha már rendelkezünk valamilyen hűségprogrammal és akkor is, ha még csak most tervezzük annak kialakítását. Utóbbi esetben a Multi-Pay® szakértelme és a különböző hűségprogramok bevezetése kapcsán szerzett tapasztalatai is hozzájárulhatnak ahhoz, hogy minél hatékonyabb, a megcélzott ügyfélkör igényeit optimálisan kiszolgáló programot vezessünk be rövid idő alatt. A kártyák a vállalat arculatához igazíthatók, és akár többféle dizájnnal is rendelhetők. A különböző tematikájú - például esküvői, anyák napi, gratulációs, köszönő - plasztikokkal pedig könnyebbé tehetjük vevőinknek az ajándékozást.

A vásárlók egyre tudatosabbak, egyre több információ birtokában választanak egészségügyi szolgáltatót, lesznek törzsvásárlók egy üzletláncnál, köteleződnek el egy márka, termék vagy szolgáltatás mellett. Épp így patikamérlegen mérik, hogy a hűségprogramok közül számukra melyik kínálja a legnagyobb hozamot.

Érvek és tények a hűségprogram mellett

 

Növeli a szolgáltató forgalmát: az előre feltöltött kártya biztosan visszatérő ügyfeleket jelent, az ajándékba vásárolt kártya pedig újakat hoz.

Növeli az ügyfelek kényelmét: akár ajándékba is adható az egészség. Az ajándékkártyán lévő összeg tetszőlegesen felhasználható az üzletben kapható árucikkekre vagy a szolgáltatónál igénybe vehető szolgáltatásokra.

Kielégíti a vásárlók játékkedvét: a gamification napjaink hívószava. A hűségkártyához tetszőleges lojalitásprogram kapcsolható.

Garantálja a vásárlók, ügyfelek elégedettségét: a kártyához tetszőleges nagyságú árkedvezmény vagy akció adható. Kutatások igazolják, nem is a kedvezmény mértéke számít, hanem az, hogy a vevő úgy érezze, kap valamit.

Azonnali likviditást biztosít: a törzsvásárlói forintok a kártya eladásakor azonnal a kereskedőt gazdagítják.

Automatizált adminisztrációt kínál: az előre feltöltött kártya mindenkori egyenlegét a Multi-Pay® tartja kézben, így az üzletnek nem kell bajlódnia a maradékkeret nyilvántartásával.

Rugalmas és egyszerű: a bármely POS terminálon működő kártya a vevő igényeihez igazodva tetszőleges összeggel tölthető fel, és igény szerint tetszőleges részletekben költhető.

Minden kereskedő számára elérhető: minden magyarországi szolgáltató, kereskedő és bolthálózat csatlakozhat már működő POS terminállal vagy vadonatúj telepítésével.

Költséghatékony: beruházás nélkül jutalmazhatja rendszeresen visszatérő ügyfeleit. Az újratölthető hűségplasztik ára párszáz forint, a rendszerhasználat után a forgalom függvényében kell fizetni.

 

További információért kattintson ide, vagy hívja munkatársunkat a +36 1 210 9774-es telefonszámon, ezen felül jelentkezhet e-mailen is a multi-pay@multi-pay.hu címen.