A szurkolók unják a sorban állást
Az elmúlt 12 hónapban szurkolók több mint 40%-a hagyta ott a sort a büféknél vásárlás nélkül a túl hosszú várakozási idő miatt. Egy friss felmérésben 8 ország több mint 3500 szurkolóját kérdezték meg arról, mi a legfontosabb a számukra.
A jelenlegi trendek szerint a stadionok a kivetítőkre és a játékot megelőző szórakoztató programokra költenek hatalmas összegeket, hogy megtöltsék a lelátókat. Az Oracle Hospitality kutatása ezzel ellentétben azt bizonyítja, hogy olyan technológia alkalmazása, amely az étel és ital vásárlását erősíti, nagyobb megtérülést hozhat. Sőt, a Turnkey Intelligence közreműködésével készült felmérés eredményei kimutatták az étel-italhoz kapcsolható technológia kihasználatlanságát, illetve megerősítették a megoldás iránti jelentős keresletet is.
Lenne rá igény!
Ezek szerint a szurkolók szívesen használnák a mobil technológiát a rendelés és a fizetés javítására, illetve a válaszok alapján a hűségprogramok indításának a lehetősége is ígéretes út lehet a nagyobb eladások irányába.
Ezt a feltételezést támasztják alá a kutatás főbb eredményei:
- Az amerikai szurkolók 68%-a és nemzetközi szurkolók 60%-a jelezte válaszában, hogy „valószínűleg” vagy „biztosan” rendelnének a lelátókon, ha rendelkezésre állna ez az opció a stadionban.
- A nemzetközi szurkolók 18, az amerikai szurkolók átlagosan 30 percet töltöttek sorban állással a büféknél valamilyen eseményen.
- Az amerikai válaszadók úgy vélték, hogy további 20 dollárt költenének ételre és italra, ha a várakozási idő a felére csökkenne – amely 43% növekedést jelentene a költések esetében.
- Az amerikai szurkolók 27%-a, és nemzetközi szurkolók 14%-a nyilatkozta, hogy tagja egy csapat vagy stadion kínálta hűségprogramnak.
Fő a kaja!
Ötletek a hűségprogramokhoz:
- 10% kedvezmény biztosítása minden vásárlásnál a program tagjainak.
- Jutalompontok gyűjtése, amelyeket többek között jegyvásárláskor vagy étel-ital vásárlásakor lehetne beváltani.
- Expressz kiszolgáló sorok a büféknél a hűségprogram tagjainak.
- Minden 10. italt ingyen kaphatnák a program résztvevői.
A szurkolók a világon mindenhol az ételt és az italt helyezték a szórakoztatás, a technológia és a kényelem elé, amikor arra kérték őket, rangsorolják azokat az elemeket, amelyek a legfontosabbak a szurkolói élményük minőségének szempontjából. 65% elismerte, hogy az étel-ital vásárlása impulzív dolog, és szívesen költenének 30%-kal többet, ha a várakozási idő a felére csökkenne.
Habár a mobil technológia használata rendelés és fizetés során, illetve a hűségprogramok bevezetése alig jelenik még meg a stadionokban, a szurkolók komoly érdeklődést mutattak irányukba.